نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2757
-
الف
+

آخرین خبرها از ساخت سریال تاریخی «ملک سلیمان»

محمدرضا رمضانی از برنامه‌ریزی پنج ساله برای ساخت سریال «ملک سلیمان نبی» خبر داد.

به گزارش آی فیلم2، محمدرضا رمضانی تهیه‌کننده سریال «ملک سلیمان» از برنامه‌ریزی پنج ساله برای ساخت فلم سینمایی «ملک سلیمان» در قالب سریال خبر داد.

فلم سینمایی «ملک سلیمان» به کارگردانی «شهریار بحرانی» و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده در سال 1389 ساخته شد و قرار بود قسمت‌های دوم و سوم این فلم نیز به‌صورت سینمایی ساخته شود.

با توجه به اینکه فلمها و سریالهای دینی از جذابیت خاصی برای مخاطب برخوردار هستند و در میان مردم عادی و خواص طرفداران بسیاری دارد تهیه کنندگان این فلم تصمیم به ساخت سریال «ملک سلیمان» گرفته اند و قرار است گروهی از چند کارگردان اولین قسمت از این سریال با نام «ملک سلیمان نبی» را برای تلویزیون به تولید برسانند.

محمدرضا رمضانی تهیه‌کننده سریال «ملک سلیمان» در این خصوص اظهار داشت: ابتدا قرار بود بنده قسمت دوم و سوم فلم سینمایی «ملک سلیمان» را بسازم و طی جلساتی با کارگردان و تهیه‌کننده قسمت نخست این فلم و رییس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، ضرورت ساخت این اثر در قالب یک سریال بیشتر جلوه پیدا کرد و قرار شد فعلاً به روی فلمنامه سریال تلویزیونی کار کنیم.

تهیه‌کننده سریال «ملک سلیمان» علاوه کرد: بعد از موافقت رییس صداوسیما جلسه‌ای هم با حسین کرمی رییس «سیما فیلم» داشتیم که ماه حوت سال گذشته برگزار شد و به موضوع سریال «ملک سلیمان نبی» پرداختیم. اکنون طرح به تصویب رسیده است و گروهی زیر نظر شهریار بحرانی درباره سریال تحقیق می‌کنند و فلمنامه توسط وی در حال کامل شدن است. ما در مجموع پنج سال برای تولید این سریال در نظر گرفته‌ایم اما این پنج سال قرار است کاهش یابد چون در نظر داریم سریال را با سه گروه بسازیم.

وی افزود: قصد داریم برای نخستین بار در ایران با سیستمی وارد تولید شویم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تخنیکی و نیروهای متخصص داخلی و با استندرد جهانی پروژه را به پایان برسانیم. همچنین با توجه به گستردگی و حجم عظیم کار یک گروه تهیه و تولید با تجربه و توانمند در این پروژه حضور دارند.

رمضانی در گفتگو با مهر ابراز امیدواری کرد: با توجه به اهمیت این فلم و سریال، از حداکثر توان داخلی استفاده و کاری همه جانبه و بدون نقص تهیه و تولید شود.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

ساخت سریال ملک سلیمان 2 و 3 در تلویزیون ایران

دانلود فلم سینمایی ملک سلیمان

ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر